close

5/15:Kristen Stewart【Elle June 2012】雜誌訪談翻譯與拍攝組圖

轉載註明:

K在訪談中提到她的童年.男友Rob以及電影選角的事情。

On her sheltered upbringing: “You can learn so much from bad things. I feel boring. I feel like, Why is everything so easy for me? I can’t wait for something crazy to f—ing happen to me. Just life. I want someone to f— me over! Do you know what I mean?”

On the gold ring circling her index finger, rumored to be from Rob: “Everyone wants to know. Everyone knows already -it’s ridiculous.”

On intensity of her characters’ roles: “It’s one of the reasons I want to act. I love living in different worlds, because a lot of times mine is pretty nice and easy.”

Chloe翻譯(如有誤,歡迎指正):

備受呵護的成長過程:"從不好的事情你可以學到很多東西,不過這樣很無聊。感覺就像是,為什麼任何事情對我來說都那麼簡單? 我等不及讓某些瘋狂的事情會發生在我身上,但人生總是這樣,所以我總希望有人可以改變這一切!你懂我的意思嗎?"

傳言中套在食指上的來自Rob的戒指:"大家都想知道,但大家也已經知道---這太可笑了。"

她所飾演電影中角色之強大:"這是我想飾演的原因之一。我喜歡活在不一樣的世界,因為許多時候對我來說實在太安逸了。"

---------------------

再來是拍攝照片(K女神依然性感啊> <!!!):

arrow
arrow

    Chloe:) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()