close

7/19:V和妹妹Stella的午後單車遊

BTW,關於 "Gimme Shelter" 中V的新角色----揮別長髮

“I grabbed the scissors and started cutting my actual hair and then my director [Ron Krauss] decided that he was going to grab the scissors, he grabs a chunk of my hair and just chops it." She added, "I miss [my hair,] believe me, I do, but there’s nothing I can do about it.”

Chloe翻譯:"我抓起剪刀並開始剪掉我的"真"髮,然後我的導演決定搶過剪刀將我的一搓頭髮剪去,接著一切都改變了."她補充,"我想念我的長髮,相信我,真的!!但我現在做什麼事都無法挽回了"

OH~Chloe的想法跟V一樣啊~想念長髮的Baby V!!


































明顯看到V脖子上的蝴蝶刺青!!








 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chloe:) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()