close

10/16: Taylor Swift 新專第五波單曲釋出 - State Of Grace!

轉載註明:

隨著最後一波單曲的釋出,就代表著專輯發行離我們越來越近啦~~

目前大部分對新歌的評價都滿正面的,相信這張睽違兩年的專輯必定同樣令人驚艷:)

 

【註】:如果你想更了解【RED】相關資訊請參考這篇文章: 8/14:Taylor Swift 新專輯【RED】消息總整理! (新增專輯預購資訊+正式歌單)

 

GMA Preview:

"I wrote this song about when you first fall in love with someone, the possibilities, and you know kind of thinking about the different ways that it could go,"

"It’s a really big sound to me," "This sounds like the feeling of falling in love in an epic way.”

"我寫的這首歌是有關於當你第一次和某人墜入愛河,你開始思考各種不同發展方式的可能性"

"對我來說它聽起來發常強烈," "就像經歷一場史詩般戀愛的感覺"

 

Audio 完整版試聽請到S姐的網誌:[Album] Taylor Swift。Red。鄉村小天后泰勒絲最新專輯線上試聽曲目

iTunes購買網址: 

 https://itunes.apple.com/us/album/state-of-grace-single/id570336916

 

Taylor Swift - State of Grace (Source)
泰勒絲 - 天賜恩惠

Im walking fast through the traffic lights
我快速通過紅綠燈
Busy streets and busy lives
忙碌的街道 忙碌的生活
And all we know is touch and go
我們只知擦肩而過

We alone with our changing minds
我們跟善變的心獨處
We fall in love till it hurts or bleeds, or fades in time
我們相愛直到受傷淌血 抑或浪擲時間

And I never saw you coming
我從沒有預感你會到來
And I’ll never be the same
我再也不會是同一個我

You come around and the armor falls
你來到我身旁使我放下防備
Pierce the room like a cannon ball
像炮彈穿刺我的心房
Now all we know, is don’t let go
現在我們都知道 別輕易放手

We are alone just you and me
只有我和你
Up in your room and our slates are clean
在你的房間裡, 我們純真無比
Just twin fire signs, four blue eyes
一雙火象星座 四顆碧藍的眼

So you were never a saint
你從來不是個聖人
And I’ve loved in shades of wrong
原來我曾經愛著錯誤的形影
We learn to live with the pain
我們用馬賽克般破碎的心
Mosaic broken hearts
學著活在痛苦裡
But this love is brave and wild
但這份愛勇敢狂野

And I never saw you coming
我從沒有預感你會到來
And I’ll never be the same
我再也不會是同一個我

This is a state of grace
這是天賜恩惠
This is a worthwhile fight
值得奮戰
Love is a ruthless game
愛是一場無情的遊戲
Unless you play it good and right
除非你懂得固中技巧

These are the hands of fate
手中的命運
You’re my Achilles heel
你就是我的致命傷
This is the golden age of something good and right and real
這是個黃金時代 美好生活 真真切切

And I never saw you coming
我從沒有預感你會到來
And I’ll never be the same
我再也不會是同一個我

arrow
arrow

    Chloe:) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()