close


8/10:Taylor Swift的Sparks Fly MV出爐啦~~

以上是單曲封面!旁邊有很美的火花~
 
雖然之前一聽到是演唱會片段MV很失望(因為我想要像The Story of Us有劇情的那種,而且要
 
演唱會自己去Youtube找就很多了...)
 
不過,現在終於看到MV了~
 
讓我對它的感覺大大改變!!
 
雖然這次是演唱會片段,但我依然覺得很棒!!

根本就是演唱會的精華~(官網還寫說"Experience The Speak Now Tour From The Best
 
Seat In The House"<在家體驗TSNT的最佳位子!>)--->真的!!!
 
有些片段也是我沒看過的!!(廢話,當然有很多沒看過,又沒去演唱會...)
 
但是看了會很感動!!
 
火花爆出的那剎那----美極了~
 
看粉絲比愛心那段...
 
最後結尾是Tay在麻州淋雨的那一場演唱會!!(記得Tay有說過要淋雨吧??)
 
 
MV欣賞:

 

Sparks Fly /火花飛舞

轉載請註明:TSTFC@hazuki編譯

The way you move is like a full-on rainstorm
你的一舉一動 像暴風雨向我襲來
And I'm a house of cards
我是紙牌疊起來的房子
You're the kind of reckless that should
不經意的你 輕易就能夠
Send me running but
把我吹得四散飛舞
I kinda know that I won't get far
但我不會飛得太遠
And you stood there in front of me
你就站在我面前
Just close enough to touch
一伸手就可以觸碰
Close enough to hope you couldn't see what I was thinking of
希望距離可以遮掩我的心事

Chorus

Drop everything now
快放下一切
Meet me in the pouring rain
在雨中與我相會
Kiss me on the sidewalk
擁吻在這街邊
Take away the pain
忘了傷痛的感覺
Cause I see sparks fly
我可以看見火花飛舞
Whenever you smile
在你笑顏逐開的那一刻
Get me with those green eyes baby
用你碧綠的眼睛蠱惑我
As the lights go down
即使城市的火光滅了
Give me something that'll haunt me when you're not around
給我一個在遠方惦記你的理由
Cause I see sparks fly
我可以看見火光飛舞
Whenever you smile
在你笑顏逐開的那一刻


My mind forgets to remind me
我的心防鬆懈
You're a bad idea
忘了你是有害的
You touch me once and it's really something
每一次交會 都非凡意義
You find I'm even better than
你也發現 我的優點
You imagined I would be
比你想像的還要多
I'm on my guard for the rest of the world, but with you
我對每個人都小心翼翼 除了你
I know it's no good
這樣也許不好
And I could wait patiently
我應該耐心等待
But I really wish you would
但我真的希望你能夠

Repeat Chorus

I'll run my fingers through your hair
用我的手指輕撫過你的頭髮
And watch the lights go wild
看燈光燦爛的狂野
Just keep on keeping your eyes on me
不要把視線從我臉上移開
It's just wrong enough to make it feel right
人生就應該錯的精采
And lead me up the staircase
一起踏上夢想階梯
Won't you whisper soft and slow
在我耳邊輕聲地說
I'm captivated by you baby like a fireworks show
你是一場花火 讓我看的入迷

Repeat Chorus

Sparks fly, oh baby smile
火花飛舞 喔 微笑吧寶貝
And the sparks fly
看火花飛舞



arrow
arrow
    全站熱搜

    Chloe:) 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()