8/7: Miley Cyrus 性感登【Marie Claire】雜誌組圖 + 訪問翻譯

轉載註明:

久違的M囉~ 這次是走一點性感貴婦風 :)

Chloe真的很喜歡這組照片呢,感覺樣子也比之前清純許多

而且藍眼睛好美 :-*

-

On being with fiance Liam Hemsworth:
"Life is too short not to be with the person you want to be with. I don't really care about the wedding or the piece of paper as much as I do the promise we've made to each other. And we want to have a long engagement."

關於和未婚夫Liam Hemsworth在一起:

"人生雖然短暫,但也不是不能夠和想要在一起的人共度。我真的不太在乎婚禮和那薄薄一張來證明我們以身相許的紙,我們想要長久的訂婚期。"

On her dog, Ziggy:
"She's a stubborn little b**ch, that one. She doesn't listen to me. She's in love with Liam. She loves me when he's gone, but she totally ate my diamonds on purpose. She was pooping them out all morning!"

關於她的狗,Ziggy:

"她真是個頑固的小東西,根本不聽我的話,她已經愛上Liam了。當他走了之後她才愛我,而且還企圖把我的珠寶給吃了。經過整個早上她已經筋疲力竭了!"

On her vintage engagement ring:
"I had no input. We'd been kind of talking about [getting engaged], and I saw something like it online at one point and thought it was really pretty, but I usually wear rose gold. I just love that it's old and has a story. And I'm happy because it doesn't look like anything else I wear."

關於她上等的訂婚戒指:

"我並沒有投入。只是當我們在討論要訂婚事情時,在網路上有看到一個類似的,然後我覺得很漂亮,但我通常是戴玫瑰金的。我很愛它的古老以及背後的故事,並且因為不像任何我戴過的而感到開心。"

 

拍攝幕後花絮:

 

組圖:

arrow
arrow

    Chloe:) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()