6/7:Selena Gomez 火辣登【Elle July 2012】封面(+組圖/專訪翻譯)

轉載註明:

美艷女神Selena!!!

這組照片真的好sexy啊 >///<

-

話說S最近拍攝雜誌越來越"暴露"

似乎有想要轉型的樣子 :-O

唉我還是比較喜歡以前清純的樣子啦~

怎麼感覺Disney出來的女星都有走向這種style的趨勢 =口= (Lindsay始祖-->Vanessa/Miley徒弟-->?)

希望不會有這種事發生!

-

雜誌專訪原文:

On the roles she’s looking for: “I get offered the teenybopper movies, and I’ve done that. I haven’t done a mega-hundred-billion-dollar Transformers movie, but that’s not what I want to do either.”

On working with the Mouse House: “Disney is a machine, so people automatically assume that you can’t work for the channel unless you act and sing and dance and sign up for all that. That’s absolutely not true. I always did everything the way I wanted to do it.”

On knowing the value of a dollar: “I can remember about seven times when our car got stuck on the highway because we’d run out of gas money. [My mom] saved up to take me to concerts. She took me to museums, aquariums, to teach me about the world, about what’s real.”

-

Chloe翻譯:

追求飾演的角色:"我接到很多青少年電影的邀請,而我已經完成了。我還沒演過投資好幾千億的像變型金剛那種的電影,但這並不是我想演的。"

和迪士尼合作:"迪士尼就像機器一樣,所以大家會自動把你塑造成"除非你演戲、唱歌或簽約做這類的事,否則你無法繼續為他們工作。" 那當然不對,我總是做任何我想要做的事。"

對錢的價值觀:"我還記得(小時候)曾經有七次,我們的車子因為沒有油錢加油而在高速公路上動彈不得。即使如此,(我媽)仍然存錢帶我去演唱會。她帶我去博物館、水族館,教我這世上什麼才是真實的。"

-

超性感花絮*1

 

arrow
arrow

    Chloe:) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()