close

Bella Thorne為American Cheerleader一組拍攝照片+花絮

轉載註明:

Chloe覺得這組照片挺俏皮可愛的!

Bella分享:

"I always wanted to be a cheerleader but I never got to. We did have a cheerleading episode on our show and I was really excited about that. Let me just say that I found out cheering is really hard.”

Chloe翻譯:

"我總是想成為一位啦啦隊隊員,但我從沒機會.我們這季(Shake It Up)會有個啦啦隊,而且我為此感到非常興奮.但我必須說,我發現當啦啦隊實在好難."







arrow
arrow
    全站熱搜

    Chloe:) 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()