close

Selena Gomez自家品牌Dream Out Loud參訪影片

轉載註明:

影片中S還說:

“One of my favorite things to do at my meet and greets anywhere is if there is a little boy under the age of 10, I like to make them feel very awkward. It’s the cutest thing in the whole world.”

Chloe翻譯:

"我最愛做的其中一件事就是當我在任何地方的見面會,如果有十歲以下的小男孩,我會去跟他打個招呼,我喜歡讓他們感到很尷尬.這是世上最可愛的一件事情!"

Selena added when one was so embarrassed he walked away, “What can I say? I scare the boys away (laughs).”

Chloe翻譯:

當一位男孩很尷尬的離開時,Selena又說:"我能說些什麼?我把男孩們都嚇跑了(笑)."

哈哈XDD好有趣!

S和小男孩都超可愛欸~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chloe:) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()