close

8/8:Ashley Tisdale上加州Equinox健身房

轉載註明:

Ashley是個非常注重健康的人呢!!

看看下面她在飛哥與小佛電影首映會中接受"Life & Style"的採訪...

“I work out a lot and eat healthy. If I’m getting ready for something, I cut out bread and wheat products, and eat protein — chicken, salmon and other fish and veggies. Of course, if I’m going on vacation, I let myself have a vacation.”

Chloe翻譯:""我會特別計畫並且吃得健康.若我為某事準備好了,我會將小麥麵包切成一片一片的,也吃含蛋白質的食品---雞肉.鮭魚.和其他魚類以及蔬菜等.當然,如果我在度假,我會讓我自己也放鬆一下."



arrow
arrow
    全站熱搜

    Chloe:) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()