close

7/19:Selena在California馬里布+分享即將推出個人香水

S的長裙似乎太長了...(她剛和朋友吃完早餐在等司機)

-----

生日計畫:

“I think my mom has planned something for me. I didn’t really ask for anything, so I’m basically just going to be at tour rehearsal during the day. Maybe go to dinner at night with my family. Pretty boring,” she shared.

Chloe翻譯:"我想我媽已經為我計畫了些事情.我根本沒問些什麼,所以我當天只是基本的參觀綵排.可能晚上和家人吃個晚餐吧?!還滿無聊的"她分享到.

-----

香水推出傳聞證實:

“I’ve been working on my fragrance for almost a year now,” Selena confirmed. “I’m excited, [because] it’s something I’m interested in… I’m already doing the whole process of smelling things and designing it and the campaign and everything, so it’ll be fun.”

Chloe翻譯:"我已經為我的香水籌備將近一年多了"Selena證實."我很興奮,因為這是我有興趣的之一...我已經做好整個香水的氣味與設計的處理過程,以及推銷競爭.所有的東西,所以那將會很好玩!"

呵~現在大家都掀起一股個人香水風潮啦~

Chloe很期待Sel香水的瓶身設計以及味道如何唷!












 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Chloe:) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()